En...Actie! Oostende lanceert eigen online talkshow met Marcel Vanthilt deze zomer

De Stad aan Zee geeft Marcel Vanthilt vanaf 29 juni terug een eigen (online) talkshow. In 'Hotel Marcel' ontvangt gastheer Marcel Vanthilt wekelijks verschillende Oostendse ambassadeurs onder wie Barbara Sarafian en Katja Retsin in de stijlvolle bar Et Alors. Vanaf 29 juni is er elke maandag een aflevering te bekijken via de Facebook- en Instagram-pagina van Visit Oostende.

In 'Hotel Marcel' praat gastheer Marcel Vanthilt met een resem BV's - onder wie Barbara Sarafian, Dagny Ros Asmundsdottir en Katja Retsin - openhartig over hun laatste projecten en uiteraard ook over hun liefde voor de stad gedurende acht afleveringen

Elke aflevering telt ook enkele vaste rubrieken. Zo neemt acteur Rik Verheye je via ludieke reportages steeds mee om de zomer in Oostende te ontdekken. De melodieuze Isolde Lasoen brengt dan weer wekelijks een ode aan een nummer over Oostende met een unieke cover. Maar ook kleinere reportages over winkelen, de verborgen parels van de Stad aan Zee en Oostende als TikTok-stad komen aan bod.

Het werd tijd! Eindelijk terug een talkshow-aan-zee! In Oostende, natuurlijk. Awel awel, hier is 'Hotel Marcel'! - Marcel Vanthilt, talkshow host van 'Hotel Marcel'

“Met Hotel Marcel willen we wekelijks inspireren en goesting geven om naar Oostende te komen”, aldus Burgemeester Bart Tommelein“We zijn als stad steeds op zoek naar nieuwe en effectieve manieren om te communiceren. Deze online talkshow zet Oostende de hele zomer in de kijker met verrassende en unieke content. Niet te missen dus!”

De online talkshow is vanaf 29 juni elke maandag om 20.30 uur te bekijken via de Facebook- en Instagram-pagina van Visit Oostende.

Klik hier voor beelden in hoge resolutie: https://press.talkie.be/en/dir/talkshow-oostende-2020

Benieuwd naar een voorsmaakje van wat 'Hotel Marcel' in petto heeft deze zomer? Bekijk de trailer hier

Monacoplein 2
8400 Oostende