#MODEinOOSTENDE inspired by Belmodo – EDITIE III

MODE-EVENEMENT IN OOSTENDE

Tijdens het shoppingweekend van zaterdag 17 en zondag 18 september 2016 staat Oostende helemaal in het teken van mode. Voor de 3de editie van het mode-event #MODEinOOSTENDE zetten Toerisme Oostende vzw en Belmodo (www.belmodo.be) opnieuw de leukste shopadresjes in de kijker.

Voor de 3de editie van #MODEinOOSTENDE bundelen Belmodo Bloggers Tiany Kiriloff en Lize Feryn hun expertise met het stijlvolle oog van Katja Retsin. Drie Oostende lovers die goed weten wat er nodig is om het perfecte #MODEinOOSTENDE weekend in te vullen. Resultaat is een uitgekiende selectie aan must-visit shoppingadressen in Oostende.

Uit tal van inschrijvingen zijn 30 niet te missen hotspots gekozen die passen in het aanbod maar ook evenementieel alles uit de kast halen tijdens het shoppingweekend zelf. Bij de beoordeling is rekening gehouden met o.a. het merkenaanbod, het interieur van de winkel, de service, de geplande animatie en de uitwerking van het weekend.

#MODEinOOSTENDE kiest resoluut de kaart van de shoppingbeleving. Alle deelnemende winkels verwennen daarom hun klanten tijdens dit modieuze weekend. Van een lekker glaasje bubbels, stylingadvies, dj’s, talrijke modeshows, niet te missen kortingen tot leuke goodie bags.

Belmodo is steeds op zoek naar de leukste hotspots en een stad als Oostende mag daarom absoluut niet ontbreken op onze website”, stelt Belmodo Blogger Tiany Kiriloff.

Ook Burgemeester Johan Vande Lanotte is enthousiast over het evenement. “Oostende is de shoppingstad aan Zee. Dankzij Toerisme Oostende vzw en Belmodo wordt dit met MODEinOOSTENDE nog eens mooi in de picture gezet”.

Een overzicht van de deelnemende winkels vind je terug op www.belmodo.be/modeinoostende. Daarnaast maakt de gloednieuwe Belmodo Hotspots App je wegwijs door de Stad aan Zee via een handige route die je kan downloaden op je smartphone. Wie toch liever een kaartje in de hand heeft, kan z’n exemplaar oppikken bij Toerisme Oostende.

Om het shoppingweekend compleet te maken, organiseren Toerisme Oostende en Belmodo voor het eerst een reeks geweldige workshops. Niemand minder dan Belmodo Blogger en make-upartieste Nanja Massy (www.belmodo.be/nanja), nail art queen en auteur Elfi De Bruyn (www.glamatheart.com) en fashion blogger Elien Migalski (www.dogsanddresses.com) zijn van de partij en komen er elk uitgebreid over hun vakgebied praten. Hoe maak je je op in slechts vijf minuten? Wat zijn de modetrends voor deze herfst? Hoe geef je jezelf een professionele manicure met de spullen die je al in huis hebt? Het antwoord op al deze en nog veel meer vragen, kom je te weten tijdens deze workshops. Inschrijven kan ter plaatse maar let wel op: de plaatsen zijn beperkt!

Voor meer info surf je naar: www.belmodo.be/modeinoostende. De Belmodo Hotspots App download je gratis via de Apple Store of via de Google Play Store of surf naar www.belmodo.be/app.

Nathan Blondé Pers en Communicatie, Kabinet Burgemeester Johan Vande Lanotte
Peter Craeymeersch Algemeen Directeur , Toerisme Oostende vzw