Nieuwe loopwedstrijd in Oostende

Vrijdag 10 maart 2017 — Het jaar 2017 zit vol nieuwigheden voor Woman Race. Eén hiervan is de nieuwe loopwedstrijd langs de kust in Oostende op zondag 26 maart. Bereid u alvast voor op een uniek parcours met één kilometer lopen op het strand. Fun verzekerd!

Deelneemsters kunnen kiezen tussen 3 verschillende afstanden: 3 km, 6 km of 9 km, op eigen tempo of via nordic walking. Het startsignaal wordt om 11.00 uur gegeven.

Tijdens de wedstrijd zorgt een muzikale sfeer voor de nodige energie om te sporten voor het goede doel. En natuurlijk krijgen alle deelneemsters na afloop een drankje als beloning voor al die inspanningen. Daarnaast is er ook kinderopvang voorzien, onder leiding van de vzw CSM.

In het kader van de Internationale Vrouwendag op 8 maart 2017 gaat 1 euro per deelneemster naar de vereniging “Kom op tegen Kanker”. Dit evenement is toegankelijk voor iedereen: verenigingen, bedrijven, … Motiveer uw kennissen, familie, vriendinnen en collega’s en vorm een ploeg!

Zelf niet avontuurlijk aangelegd om mee te lopen? Dan kunt u een loopster naar keuze sponsoren. De Ladies Beach Run is het tweede loopevenement van het jaar in de reeks Belgische MC Woman Races.

De eerste vindt plaats in Luik op 12 maart. Overige loopwedstrijden: Waterloo - 7 mei, Dolhain - 21 mei, Charleroi - 11 juni, Eupen - 3 september, Aarlen (nieuw!) - 10 september, Perwez - 24 september, Andenne (nieuw!) - 1 oktober en Ukkel - 19 november. Daarnaast zullen Tongeren en Orp ook elk één van de 12 Woman Races verwelkomen, maar deze data zijn nog niet gekend.