Vierde editie Mode-evenement in Oostende

#MODEinOOSTENDE inspired by Belmodo – Editie IV

Dinsdag 22 augustus 2017 — Tijdens het shoppingweekend van zaterdag 16 en zondag 17 september 2017 staat Oostende helemaal in het teken van mode. Voor de 4de editie van het mode-event #MODEinOOSTENDE zetten Toerisme Oostende vzw en Belmodo opnieuw de leukste shopadressen in de kijker.

Deze keer bundelt Tiany Kiriloff van Belmodo.be de krachten met Josje Huisman, Katja Retsin en Ingeborg Deleye. Deze 4 modemadammen zijn verzot op Oostende en zorgen zo voor de perfecte invulling van het #MODEinOOSTENDE-programma. Ze kregen versterking van Nicolas Lombaerts. Met hun mode-expertise selecteerden ze 30 unieke shops. Het weekend biedt dan ook een uitgekiende selectie aan must-visit shoppingadressen met allerlei workshops en activiteiten in de winkels.

#MODEinOOSTENDE is het mode-event aan de kust waarbij de shoppingbeleving centraal staat. Alle deelnemende winkels verwennen daarom hun klanten tijdens dit modieuze weekend met o.a. modeshows, rawfood kookworkshops, een heus #MODEinOOSTENDE-ontbijt in de Ensorgalerij, ontmoetingsmomenten met Miss België en stylingsessies met Katja Retsin en Tiany Kiriloff.

“Voor Belmodo is Oostende de plek aan de kust waar je een unieke shoppingbeleving ervaart. Zoveel locals die er een toffe zaak uitbaten, het zijn echte hotspots. En eens je ze ontdekt hebt, kom je er zeker terug. Je vindt de Oostendse hotspots uiteraard allemaal terug op Belmodo.be en in onze Belmodo Hotspots App.  We zijn dan ook heel graag voor de vierde keer fiere partner van #MODEinOOSTENDE!”, zegt Tiany Kiriloff.

Ook Burgemeester Johan Vande Lanotte is enthousiast over het evenement. “Oostende is de shoppingstad aan Zee. Dankzij Toerisme Oostende vzw en Belmodo wordt dit met #MODEinOOSTENDE nog eens mooi in de picture gezet”.

Meer informatie en een overzicht van de deelnemende winkels en workshops vind je terug op www.modeinoostende.be. Wie toch liever een kaartje in de hand heeft, kan z’n exemplaar oppikken bij Toerisme Oostende.

DEELNEMENDE WINKELS:
Tutti Confetti
Veggie Shop
Bard'O

Een greep uit de activiteiten:

#MODEinOOSTENDE in de Ensorgalerij

De deelnemers uit de Ensorgalerij trakteren zowel op zaterdag als zondag op een #MODEinOOSTENDE-ontbijt. Ook krijg je bij de deelnemende handelaars een goedgevulde goodiebag. Vanaf de middag serveren ze hapjes en drankjes.

Modeshows

Vrijdag 15 september

Modeshow Julis in Thermae Palace i.s.m. De Vlasschaard (Stene) en Coco Mio

Zaterdag 16 september

11:00 Dameskledij el
15:00 Blush Oostende
16:00 Lily
17:00 Dameskledij el
17:00 - 20:00 Edouard Couture
18:30 Ferm Femme&Kids
19:30 Lily
21:00 Ferm Homme

Zondag 17 september

11:00 Dameskledij el
17:00 Dameskledij el

Workshops en stylingadvies voor en door fashionista’s

Zaterdag 16 september

12:00 - 15:00 Tasting met Rawfood chef Julie bij Esprit
14:00 - 16:00 Exclusieve preview ‘Odette Lunettes’ van Eline De Munck bij ioSophie
14:00 - 18:00 Pimp je sneakers bij Paris Londres
15:00 - 18:00 Gepersonaliseerd stijladvies door Tiany Kiriloff bij Sofism
15:00 - 18:00 Make up touch met Nanja Massy bij Esprit
Vanaf 14:00 fotoshoot bij Maison L’Oxygène
Vanaf 18:00 model in de winkel bij Eau 23

Zondag 17 september

15:00 - 18:00 Mode-advies door Katja Retsin bij Karnel

Ontdek alle activiteiten en extra’s op de programmaflyer van #MODEinOOSTENDE via www.modeinoostende.be of bij één van de deelnemende handelaars.